خواص برگ بو و روغن آن

برگ های معطر را حتما در ظرف غذای خود قرار دهید.

خواص برگ و روغن این گیاه مفید برای رفع مشکلاتی مانند تب و احتقان تنفسی مفید است. سبزی را حتما در ظرف غذای خود قرار دهید.

7 نکته در مورد خواص برگ بو و تاثیر آن بر سلامتی که نمی دانستید.

برگ لورل (نام دیگر برگ بو) اغلب در آشپزخانه به عنوان ادویه و گیاه دارویی کاربردی استفاده می شود و برای سلامتی بسیار مفید است. اگر از این گیاه اطلاعی ندارید به خواندن این مقاله ادامه دهید، مطمئناً زمانی که ویژگی های برگ بو را بدانید از آن استفاده خواهید کرد.

1- برگ بو باعث کاهش اضطراب می شود.

زمانی که برگ بوفه را می خورید، وقتی آن را در دهان می جوید، موادی در دهان ترشح می کند که می تواند مسکن بی ضرری در بدن باشد و استرس را تا حد زیادی کاهش دهد. با این حال در مصرف زیاد این گیاه احتیاط کنید زیرا مصرف زیاد آن می تواند برای شما مشکلات جسمی ایجاد کند.

۲- برگ ها التهاب را کاهش می دهند.

برگ لور حاوی غلظتی از آژنول است که به عنوان یک ضد التهاب قوی شناخته شده استبنابراین استفاده از برگ بو می تواند التهاب از جمله مفاصل بدن را کاهش دهد.

3- برگ بو سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

برگ لورل همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. این به دلیل وجود آژنول در برگ بو است که به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز استفاده می شود. پس به همین دلیل می توانید از برگ لور هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  خرما اکسیر بازیافت انرژی و جوانی

4- برگ بو برای درمان دیابت مناسب است.

بر اساس تحقیقات انجام شده در ایالات متحده، افراد مبتلا به دیابت نوع 2 ممکن است از خوردن 1 تا 3 گرم برگ در روز سود ببرند.

خواص برگ بو,آشنایی با خواص برگ بو

برگ بو برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مفید است.

5- برگ بو دستگاه تنفسی را تقویت می کند.

برگ های بو می توانند سیستم تنفسی بدن را باز کنند. در ادامه این مقاله نکاتی را به شما آموزش می دهم که با استفاده از آنها می توانید به سیستم تنفسی خود کمک کرده و مشکلات تنفسی خود را حل کنید.

مخلوط

1 قاشق غذاخوری برگ لور خشک (5 گرم).

1 فنجان روغن بادام (200 گرم).

1 لیوان با ظرفیت 200 میلی لیتر.

شیشه را ابتدا خوب بشویید و برگ ها را اضافه کنید که قبل از اضافه کردن خوب شسته می شوند.

سپس روغن بادام را اضافه کنید.

درب آن را ببندید و بگذارید 40 روز بماند و بعد از آن استفاده شود.

خواص و فواید روغن خلیج:

روغن برگ بو برای پوست بسیار مفید است. روغن لورل برای پوست بسیار مفید است زیرا سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و آنتی اکسیدان ها است.

علاوه بر این، روغن لور دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی است. بنابراین، اگر می خواهید پوست خود را به طور کامل تمیز کنید و آن را از پیری و چین و چروک نجات دهید، می توانید از این روغن مخصوص استفاده کنید.

6- روغن برگ بو می تواند تب را کاهش دهد.

اگر سرماخوردگی یا آنفولانزا دارید، می توانید از روغن لورل استفاده کنید و ممکن است برای شما مفید باشد.

بیشتر بخوانید:  همه چیز درباره کرم تارتار

7- روغن برگ بو برای کنترل دمای بدن.

علاوه بر این، با استفاده از روغن لور می توانید به تنظیم دمای بدن خود کمک کنید و با استفاده از این روغن مفید می توانید جریان خون را در بدن نیز تنظیم کنید و بسیار راحت و برای بدن مفید است.

همچنین اگر قسمتی از بدن شما در حال حرکت است، می توانید از روغن لورل برای چرب کردن ناحیه آسیب دیده و تسکین آن استفاده کنید.

خواص روغن لاورل,خواص و مزایای روغن برگ بو

می توانید با روغن برگ به سرعت تب را درمان و کاهش دهید.منبع: خوی وب

مطلب پیشنهادی

فواید گوشت مرغ

اگر بخواهیم گوشت مرغ را در 1 کلام شرح دهیم، “همه کاره بودن” توضیح مناسبی …