درباره بیزینس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل در سال ۲۰۱۶ قابلیت جدیدی به نام Business Profile را برای کاربران خود راه اندازی کرد که برای مشاغل طراحی شده است و دست اینستاگرام را برای استفاده تجاری باز خواهد کرد. مطمئناً محبوب خواهد بود، اما بعید است که هنوز حساب اینستاگرام خود را بازاریابی نکرده باشید. در این مورد توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید. در این راهنما به شما می گوییم که پروفایل تجاری اینستاگرام چیست و مزایای آن برای شما چیست و نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل پروفایل تجاری اینستاگرام چیست؟ بدون شک این عبارت مرتبط با کسب و کار اینستاگرام را شنیده اید و باید کم و بیش آن را بدانید. حتما صفحه ای با دکمه یا دکمه در بالای صفحه دیده اید تا با صاحب صفحه از طریق تلفن یا ایمیل یا آدرس صفحه به صورت لینک در بیو تماس بگیرید. با کلیک بر روی آن به Google Maps می روید و مکان فروشگاه را روی نقشه نشان می دهد.با تبدیل صفحه اینستاگرام خود به پروفایل تجاری، به ویژگی های سرگرم کننده و مفیدی دسترسی خواهید داشت که می تواند به شما در مدیریت بهتر مشتریان و افزایش درآمد کمک کند.توجه داشته باشید که این قابلیت برای کاربران اینستاگرام کاملا رایگان است. همچنین می توانید به راحتی حساب خود را به نمایه تجاری و بالعکس تغییر دهید. نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام: در اینجا به شما آموزش می دهیم که چگونه پروفایل تجاری خود را در اینستاگرام تغییر دهید: وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات بروید. در “تغییر مشخصات شرکت”. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما خواسته است که به صفحه تجاری فیس بوک خود متصل شوید (توجه: برای دسترسی به صفحه مدیریت فیس بوک به پروفایل تجاری اینستاگرام نیاز دارید).  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل یک دسته برای نمایه/شرکت خود انتخاب کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل اطلاعات شخصی خود را وارد کنید (آدرس ایمیل، شماره تلفن و آدرس). شما باید حداقل یکی از این موارد را تکمیل کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل این همه کاری است که باید انجام دهید! اینستاگرام همچنین دارای پیام‌های ویدیویی است که به شما نحوه تغییر از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی را گام به گام نشان می‌دهد: اگر می‌خواهید از پروفایل بازاریابی اینستاگرام به حساب شخصی تغییر دهید، انجام آن نیز آسان است.وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به تنظیمات برویددر بخش تنظیمات کسب و کار روی بازگشت به حساب شخصی کلیک کنید. Instagram  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از شما می خواهد تأیید کنید که می خواهید به یک حساب خصوصی تغییر دهید. برای تایید روی Switch Back کلیک کنید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل به یاد داشته باشید، می توانید در هر زمان به نمایه شرکت خود بازگردید. اکنون که می دانید چگونه تغییر ایجاد کنید، برخی از مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام را به شما یادآوری می کنیم: مزایای استفاده از پروفایل تجاری اینستاگرام: 1. دسترسی به Insights اینستاگرام: کاربرانی که از پروفایل اینستاگرام بازدید می کنند نیاز به تجزیه و تحلیل دارند. آنها از شخص ثالث (غیر رایگان) استفاده کردند. اما اکنون اکانت های تجاری اینستاگرام آمار جامع تری به نام بازدیدهای مربوط به پست ها ارائه می دهند. با شناسایی حساب خود به عنوان یک کسب و کار، شناسایی شما به عنوان یک کسب و کار برای مشتریان آسان تر خواهد بود. نحوه عملکرد شما در هفته گذشته در اینستاگرام را نشان می دهد – تغییر فالوورها، تعداد پست ها، برداشت ها، برداشت ها، کلیک های وب سایت و کلیک های ایمیل.سپس اطلاعاتی در مورد فالوورهای شما مانند جنسیت، سن و مکان ارائه می دهد نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل 2. عملکرد افزودن دکمه تماس علاوه بر مفید بودن برای حساب های دارای پروفایل تجاری، امکان افزودن دکمه تماس در نمایه خود نیز وجود دارد. وقتی شخصی روی دکمه کلیک می‌کند، می‌توانید تنظیم کنید که به شما ایمیل بزند، با شما تماس بگیرد یا نقشه‌ای ارائه دهد که موقعیت مکانی شما را نشان می‌دهد. صنعت شما در نمایه شما ظاهر می شود وقتی صفحه فیس بوک خود را ایجاد می کنید، از شما خواسته می شود که صنعت خود را انتخاب کنید. بنابراین هنگامی که اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به صفحه فیس بوک خود پیوند می دهید، این اطلاعات به پروفایل اینستاگرام شما پیوند داده می شود. شما می توانید این پست را مستقیما در اینستاگرام ویرایش کنید. امکان افزودن لینک به استوری های اینستاگرام یکی از آزاردهنده ترین چیزها در مورد اینستاگرام از نقطه نظر بازاریابی این است که به طور کلی نمی توانید از لینک های قابل کلیک استفاده کنید. بله، تنها مورد استفاده از لینکی که می توانید استفاده کنید، پیوند موجود در نمایه شما است. اما استوری اینستاگرام یک جایگزین ارائه می دهد. اخیرا نحوه استفاده از استوری اینستاگرام را توضیح دادیم.یک گزینه مفید برای برخی از اکانت های اینستاگرام، امکان افزودن URL به استوری اینستاگرام شما استبا این حال، همه نمی توانند پیوندی به استوری اینستاگرام اضافه کنند. پروفایل شما باید 10000 فالوور داشته باشد. محتوای محرمانه را تأیید کنید به‌عنوان یک مالک حساب کسب‌وکار، می‌توانید افرادی را که می‌توانند شما را به‌عنوان شریک برای استفاده از محتوای مارک در پست‌هایتان برچسب‌گذاری کنند، محدود کنید. این یک ویژگی مفید است که باعث می‌شود کاربران اینستاگرام برند شما را برای تایید پروفایل شما اشتباه نگیرند. برای بررسی محتوای پرچم گذاری شده، نمایه خود را باز کنید و روی دکمه سه خط در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. با این کار یک منوی نوار کناری باز می شود که در آن می توانید به تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید.  نحوه بیزینس پروفایل, تبدیل اینستاگرام به بیزینس پروفایل از اینجا روی دکمه “تنظیمات” کلیک کنید و به “تنظیمات تجاری” بروید. در اینجا باید گزینه ای برای محتوای مارک دار ببینید. با استفاده از دکمه جابجایی می‌توانید «Authentication Required» را روشن کنید. همچنین می‌توانید فهرستی از «حساب‌های تأییدشده» ایجاد کنید که می‌توانند بدون تأیید شما محتوا را در حساب شما آپلود کنند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس‌زمینه و رنگ چت‌های WhatsApp را تغییر دهید. با نحوه تغییر تصویر پس زمینه …