بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی

مونا کرمی، متولد 18 آذر سال 1396 در گلستان، هنرمند می باشد. مونا کرمی بازیگری را از سن 9 سالگی با تئاتر ابتدا نمود و در سریال حوالی پاییز در ايفاي نقش شیوا معروف شد.

مونا کرمی زاده 18 آذرماه سال 1369 می باشد. او اصالتا شمالی می باشد و اهل گلستان می باشد. خانواده  مونا کرمی چهار نفره می باشد و او یک برادر  به نام مجید دارد.

مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه‌اش تنیس می باشد. مونا خیلی کتاب خوان می باشد و به ادبیات کلاسیک جهان علاقه‌منداست.

غذای مورد علاقه مونا کرمی ماکارونی می باشد او آشپزی‌ خودش خوب می باشد. او در کارهایش همیشه مورد پشتیبانی پدرش بوده و خودش در مصاحبه‌ای گفته‌ می باشد اگر پشتوانه پشتیبانی پدر را نداشت ممکن بود نتواند به آرزوهایش برسد.

مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی تصاویر مونا کرمی

تلاش هنری مونا کرمی:

مونا کرمی بازیگری را از سن 9 سالگی با تئاتر ابتدا نمود. و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال 95 در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

مونا کرمی در سریال بیمار استاندارد در ايفاي نقش سحر با بازیگرانی چون امیر غفارمنش ، بابک حمیدیان ، جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، حسین محب اهری ، شیلا خداداد و … همبازی بود.

مونا کرمی در دوری بین بازی در سریال بیمار استاندارد تا سریال حوالی پاییز در چند نمایش روی صحنه رفت.

سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون می باشد که او در این سریال با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و … همبازی می باشد.

تصاویر مونا کرمی:

مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی مونا کرمی و جوانه دلشاد
مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی عکس ها های جدید مونا کرمی
مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی پدر و برادر مونا کرمی
مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی مادر و برادر مونا کرمی
مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی عکس ها های مونا کرمی و حسین مهری
مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی عکس ها مونا کرمی و لیلا اوتادی
مونا کرمی,بیوگرافی مونا کرمی,عکس مونا کرمی مونا کرمی و رویا تیموریان